Elissar

Voortbouwend op driehonderd jaar heilige traditie
Libanese Genco Olive Oil, een familiebedrijf, werd in 2014 opgericht om een traditie voort te zetten die al meer dan 300 jaar aan de gang is in de teelt van olijfbomen en de productie van olijfolie, naast andere bijproducten van deze heilige boom.
Elissar is het tweede merk dat door LGOO werd gelanceerd om het massamarktsegment te bedienen. Dit merk richt zich op uw dagelijkse consument die op zoek is naar kwaliteitsproducten tegen betaalbare prijzen.
Het concept achter het merk wordt vertegenwoordigd door het personage Elissar, de Fenicische koningin die Carthago veroverde en hielp de inheemse olijfboom te verspreiden van zijn oorsprong Fenicië (het huidige Libanon) naar alle landen aan het Middellandse-Zeebekken (het huidige Tunesië, Spanje, Italië). , Zuid-Frankrijk, Griekenland…). Elissar vertegenwoordigt de kracht van vrouwelijkheid, haar doorzettingsvermogen en bijdrage aan de samenleving.
Het merk omvat verschillende categorieën
The Green Label, gebotteld in eersteklas Italiaans glaswerk bestaande uit biologische extra vierge olijfolie, olijven, tapenades en geïnfuseerde olijfolie
Het Gold Label staat voor selecties van olijfolie die zijn gemaakt om te voorzien in de verscheidenheid van de mediterrane keuken.
Het rode label staat voor de olijfolieselectie die is gemaakt om tegemoet te komen aan de verscheidenheid aan Chinese gerechten.